середу, 20 травня 2020 р.


Здоров’я розкіш для людини,
Найбільша цінність у житті.



Збереження здоров’я… Вічна і актуальна тема
Здоров’я - не все, але все без здоров’я - ніщо.
                                                         Сократ

      Здоров’я - це те, що не купиш за гроші, без чого немає щастя. Із давніх-давен здоров’я цінували як найдорожчий скарб, тому й берегли. Геніальний лікар і філософ Авіценна стверджував: «Головним скарбом життя є не землі, що ти завоював, не багатство, що в тебе в скринях… Головним скарбом життя є здоров’я, і щоб його зберегти, потрібно багато знати».

      Шановні користувачі, а чи знаєте ви як правильно харчуватися, що робити, щоб уповільнити старіння, як краще тренуватися, щоб зберегти молодість тіла, або куди поїхати і які процедури пройти? Всі відповіді на ці питання ви знайдете в добірці кращих книг про здоров'я і довголіття. 





Парадокс довголіття. Як залишатися молодим до старості , Стівен Ґандрі

      Наше здоров’я починається з правильної їжі. Адже кишківник - найбільший орган імунного захисту в людському організмі. Тому в наших інтересах усіляко культивувати внутрішню флору, що складається з мільярдів дружніх бактерій. Як це ліпше зробити, щоб жити довго й лишатися молодим і здоровим до безлітньої старості, - підкаже доктор Ґандрі. Упродовж тривалих років він спостерігав незмінну піддослідну Едіт Моррі, яка лише 20 днів не дожила до 106 років. Саме на основі її гастрономічного здоров’я доктор Ґандрі робить висновки щодо програм харчування, які впливають на довголіття людини, і наводить рецепти основних меню, яких варто дотримувати, щоб лишатися при здоров’ї і психічному, й фізичному до безлітньої старості.




Книга про довголіття, Кемерон Діаз, Сандра Барк
    Друга книга, продовження бестселера «Книга про тіло» відомої акторки в співавторстві з американською письменницею розповідає про любов до себе і прийнятті такого факту, як старіння. Адже багатьом жінкам складно змиритися з цим, вони перестають насолоджуватися життям і думають, що з молодістю пішли всі радощі. Але мудра Кемерон Діаз розповідає, що старіння це привілей і дар. Вона допомагає переосмислити своє відношення до старості і показує, що дорослішати і старіти можна по-справжньому красиво. Ця книга точно змінить ваш світогляд.






Як не померти передчасно, Майкл Грегер

     Автор книги - всесвітньовідомий популяризатор здорового харчування, доктор медицини Майкл Грегер докладно розповідає, як можна не лише запобігти більшості поширених недуг, а й побороти їх, якщо людина вже захворіла. Спираючись на велику кількість експериментальних і статистичних даних, він описує особливості протікання тієї чи іншої хвороби, розповідає, чим вона найчастіше зумовлена і чим загрожує, радить, яким харчам слід надати перевагу, а від чого краще відмовитись. Було встановлено, що на смертність величезний вплив чинять три фактори, які стосуються способу життя: вживання здорових продуктів харчування, достатній обсяг фізичних вправ та відмова від паління.



Травник. Ілюстрована енциклопедія здоров'я та довголіття, Олександр Лазебний
      Природа дарує людині цілющі рослини, які не лише лікують різноманітні захворювання, але й попереджають їх виникнення. Ефективність і безпечність траволікування доведено багаторічною цілительською практикою.











Многії літа. Благії літа. Заповіді 104-річного Андрія Ворона



     В книзі зібрані розповіді, рецепти, поради 104-літнього карпатського чоловіка-мудреця Андрія Ворона, який жив в гармонії з природою і передав нам безцінні знання. В книзі він радить нам навчитися "бачити довкола все живе і радіти тому, вдивлятися у все добрими очима і з уважним серцем і тоді відкриються тобі такі знання, які не знайдеш у книгах.


Немає коментарів:

Дописати коментар

  З тобою роде мій орлиний, іду дорогами війни 8 травня, в День пам’яті та перемоги  над нацизмом   у Другій світовій війні, Україна і світ ...