вівторок, 7 квітня 2020 р.



"Здоров’я - це не все,
але все без здоров’я - ніщо!"
                               Сократ
             Сучасний  світ відкриває перед  нами  великі  можливості,  ми поспішаємо жити, не замислюючись над тим, що іноді потрібно зупинитися, потурбуватися про себе, про своє життя, лише здорова людина відчуває себе повноцінною особистістю, і лише    здорова    людина    приносить    користь суспільству.  Здоров'я одна  з основних умов щастя людини.
                       
                                До Всесвітнього Дня здоров’я у філіалах було представлено
                                                             виставки-рекомендації

                                                    «Вибираємо здоров'я» с.Іванівці


                                    «Я здоров'я бережу, сам собі допоможу» с. Дністрівка








Немає коментарів:

Дописати коментар

                        Писанка – візерунчаста молитва   На порозі – Великдень. Свято ясне, барвисте, мов вишиті рушники, тепле, мов пас...