вівторок, 13 жовтня 2020 р.

 


Струни серця        золоті



«Моя спадщина – це пісня, яка супроводжується через моє життя. Вона прийшла до мене з маминим молоком і завжди була активним стимулятором мого духовного зростання» – це слова прекрасної людини, щирого друга бібліотеки, постійного учасника заходів, які проводять працівники культури району, обдарованого педагога, музиканта і самодіяльного композитора – Володимира Захаровича Крупка.

Пісня супроводжує його все життя, а на порозі вже 85-та осінь.

Володимир Захарович – організатор хорів у районі, автор і композитор багатьох пісень, серед яких добре відома багатьом пісня «Мої рідні Кельменці», позивні якої звучали на районному радіо.

До ювілею Володимира Крупка працівники культури району приготували онлайн-привітання «Його життя – це пісня», яке можна побачити на сторінці «Культура Кельменеччини» у соцмережі фейсбук. Пошаною автору є  виконання пісень ювіляра: «Кельменецький вальс» (аматорський ансамбль народної пісні «Родина», керівник Дмитро Волошин), «Літа минають» (дует у складі Миколи Ганіна та Володимира Паламарчука), «Стежина» (колектив Кельменецького ЗДО № 1), «Мої рідні Кельменці» (народний аматорський вокальний ансамбль «Журавка» та оркестр народних інструментів, керівник Вікторія Раренко).

У читальному залі Кельменецької центральної районної бібліотеки оформлено виставу-персоналію «Струни серця золоті», де зібрано публікації зі сторінок часопису «Рідне слово», світлини із книги Василя Кривого «Животоки» та світлини з заходів бібліотеки, в яких ювіляр постійно бере участь.




Тож, хай дарує Господь добрій людині за принесене людям тепло міцне здоровя і ще багато щасливих і довгих років життя.

Многая літа!

Немає коментарів:

Дописати коментар

  Читаючи – мандруємо Європою 9 травня  Україна разом з країнами  Євросоюзу відзначає День Європи . Відзначення Дня Європи в нашій державі ...