понеділок, 12 жовтня 2020 р.

 

"Коновка.

Історія минулого та сьогодення"

 

 Моє село!

 До тебе завжди серцем лину,

Мій рідний край

Моє село – це пісня журавлина

Яку в душі з дитинства бережу.

Моє село!

Тут є моя родина

Мій рідний край

Ось тут моя земля

Де жайворонка спів

Де пісня солов’я .

7 жовтня у Коновському філіалі Кельменецької РЦБС відбулася презентація книги А. А. Писларя «Коновка. Історія минулого та сьогодення», у якій описано маловідомі факти із історії села.

Ведучими заходу були Демчук Віра Гаврилівна – завідувач філіалу бібліотеки, Леськова Лариса Іванівна – завідувач Народним домом, Чебан Юлія Володимирівна – керівник церковного хору.

Анатолій Андрійович – шанована людина, заслужений вчитель України, відмінник народної освіти, колишній сільський голова, автор видань «Рідна сторона Коновка: історія села», «Флотське покоління з села Коновка», «На гостини до родини», «Дорогами життя, Коновка», «Родина: у кожного своя доля». Автор люб’язно дарує свої книги не лише сільській бібліотеці, а й районній.

 






Немає коментарів:

Дописати коментар

  З тобою роде мій орлиний, іду дорогами війни 8 травня, в День пам’яті та перемоги  над нацизмом   у Другій світовій війні, Україна і світ ...