вівторок, 6 лютого 2024 р.


 

Книжкові дари від

 Івана Гончара






     

    До читачів Кельменецької центральної бібліотеки на крилах мелодії прилинули дві цінні книги  «Співай, моя Буковино!» та «Мелодії мого краю»







з  автогрофом автора – майстра народної творчості, керівника аматорського народного хору «Любисток» с. Коболчин, що на Сокирянщині, заслуженого працівника культури України – Івана Гончара.






    Вже багато років Іван Іванович збирає, обробляє та виконує зі своїм хором пісні рідного краю, а також пише власні твори. Збірник «Співай, моя Буковино!» містить кращі зразки буковино-бесарабського фольклору в обробках Івана Гончара для народного хору. А в нотному виданні «Мелодії мого краю» представлені пісні композитора на вірші буковинських поетів та на народні тексти. Це щира сповідь душі, у якій розкриваються патріотичні почуття, віра в гуманізм людини та віддана любов до Вітчизни та українського народу. Навіки закоханий у музику, Іван Гончар  у своїх творах розкриває всю красу та велич української пісні.

        Ми щиро дякуємо Івану Івановичу за подаровані книги, бажаємо  міцного здоровя, довголіття, мирного неба та ще багато творчих звершень.

Усі охочі  познайомитись  з книгами, можуть знайти їх у фонді читального залу нашої бібліотеки.

       Шануйте народну пісню і співайте на здоровя!








 

Немає коментарів:

Дописати коментар

  З тобою роде мій орлиний, іду дорогами війни 8 травня, в День пам’яті та перемоги  над нацизмом   у Другій світовій війні, Україна і світ ...