середа, 1 лютого 2023 р.

 

                         Пісня моя від землі мого роду


       

        Першого лютневого дня будівничому духовного Храму, співаку і композитору, народному артисту України, ленківчанину Павлові Ананійовичу Дворському – «70».

      Пісні буковинського Соловія давно стали народними і перетнули всі кордони до найдальших країв, де живуть українці. Де б не звучав його голос, перед якою аудиторією не виступав би артист – у нього завжди струменить величезна гордість за українську пісню. Бо пісня для Павла Дворського – це духовний храм, стожари над  рідним краєм, мамина молитва, татова криниця

     З далеких і близьких доріг він завше спішить до рідних оберегів, бо тут його «Смерекова хати», яка стала візитівкою митця.

     Щоб пройтися дорогою добра і любові та торкнутися чарівної струни, яка виколисує пісню співака, Кельменецька центральна бібліотека підготувала мистецьку візію «Пісня моя від землі мого роду».

     Запрошуємо всіх до перегляду, а нашому знаному земляку Павлові Дворському щиро зичимо ще багато років творчості, миру, здоров’я, натхнення і всіх гараздів на многії літ

                                                               


                                                              


                                                                 



 

Немає коментарів:

Дописати коментар

  З тобою роде мій орлиний, іду дорогами війни 8 травня, в День пам’яті та перемоги  над нацизмом   у Другій світовій війні, Україна і світ ...