середа, 7 квітня 2021 р.

 


Перша сходинка до щастя – здоров’я



«Доброго здоров’я!» – так вітаються наші співвітчизники, а коли прощаються кажуть «Бувайте здорові!», тобто бажають здоров’я і практично ніколи не замислюються, скільки сенсу закладено у цих словах.

7 квітня весь світ святкує Всесвітній день здоров’я, який було започатковано на честь створення, а точніше – прийняття статуту Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ) у 1948 році.

Виставка-порада «Країна Міцного Здоров’я» у Кельменецькій центральній бібліотеці розповідає найкорисніші поради щодо здорового способу життя: правильне харчування, загартування, фізичні вправи допоможуть почувати себе добре щодня.

Здоров’я – це безцінний дар, що тепер, як ніколи, ми всі розуміємо. Його треба шанувати, не витрачати, а примножувати.

Нагадуємо вам, друзі, правила здорового способу життя:

 найважливіше – це правильне харчування! Більше фруктів і овочів, продуктів, наповнених корисними для нашого організму речовинами. Ніяких гамбургерів, чіпсів та іншої гидоти;

 активність, активність і ще раз активність! Будьте активними, життєрадісними і відкритими до світу;

 здоровий спосіб життя жодним чином не сумісний зі шкідливими звичками: курінням, вживанням алкоголю і тим більше – наркоманією;

 основа здорового способу життя – правильний розпорядок дня;

 одне з найважливіших правил – це позитивний настрій.

Тож насолоджуйтеся переглядом відео та дотримуйтесь рекомендацій!

             Не забувайте, що здоров’я може мати дуже дорогу ціну і переважно це стосується спроб повернути його на своє місце.

  Здоров’я – всьому голова. Будьте здорові!


Немає коментарів:

Дописати коментар

  З тобою роде мій орлиний, іду дорогами війни 8 травня, в День пам’яті та перемоги  над нацизмом   у Другій світовій війні, Україна і світ ...