пʼятниця, 12 лютого 2021 р.

 

                                    Подаруй книгу з любов’ю!


      «Чому немає особливого дня, коли люди дарують один одному книги?», - запитав маленький хлопчик, який любив читати книжки. Мама хлопчика, американка Еммі Бродмур, вирішила догодити не тільки своєму синові, а й усім любителям книги та приклала всі зусилля, щоб започаткувати День дарування книг. Так, із 2012 року 14 лютого відзначається Міжнародний день дарування книг.  

       Це чудова нагода ще раз долучитися до казкового світу книги всім небайдужим до читання. Книгу можна подарувати друзям, батькам, вчителю … і дитячій бібліотеці.

        Колектив Кельменецької дитячої бібліотеки теж долучився до акції «Подаруй бібліотеці книгу» і буде щиро вдячний дарувальникам. Ми впевнені, якщо цю добру справу зробить кожен, багатшим стане наш бібліотечний фонд, а подаровані книги прочитають інші. Ваші книги стануть справжнім скарбом для читачів. Ваша увага до бібліотеки радує, надихає і працівників, і користувачів, адже нова книга це завжди свято для всіх любителів читання. 


    Не залишайтесь байдужими!

    Підтримайте дитячу бібліотеку!

    Подаруйте книгу для дітей!

    Адже добрі справи робити приємно!

                                             



1 коментар:

  1. Привіт, друзі. я і моя колишня розлучилися 1 рік і 2 місяці тому, і я була на шостому місяці вагітності. Ми обоє любимо один одного, і це було для мене шоком, і це справді розбило мені серце. Я спробував зателефонувати йому, і обидві лінії були роз'єднані. Я намагався зв’язатися з ним у соцмережах, але він видалив мене від них. Я намагався зв'язатися з його батьками, і вони сказали мені, що їх син сказав, що він мене не любить і не хоче бачити мене, і вони не знають, що не так. Я плакала і плакала щодня, бо дуже його любила. Поки я не народила і дитині не виповнився рік, я не могла повернути свою любов. Знову я розгубився. Я не знаю, що мені робити, і я також втратив роботу, і у мене немає грошей, щоб доглядати за дитиною. Я був нещасний у житті, тому я плакав до своєї сестри, сказав їй свою проблему і сказав, що вона знає про потужний приворот доктора алаби, який допомагає їй, коли вона не може завагітніти. Я зв’язався з ним електронною поштою, і він сказав, що допоможе мені, і сказав, що жінка наклала заклинання на мого чоловіка і сказала, що допоможе мені розірвати заклинання, щоб мій чоловік повернувся до мене назавжди, і воля буде моєю. Для мене було великим сюрпризом, що все, що він сказав, сталося. Мій чоловік негайно повернувся до мене і сказав, щоб я його пробачила. Щиро дякую цьому потужному та справжньому заклинателю. Я молюсь, щоб він прожив довго і зробив більше своєї чудової роботи. Якщо у вас є проблема, яка турбує вас у житті, вам слід зв’язатися з цим потужним гравцем заклинань! Він може вам допомогти. Він вас не підведе, ви можете зв’язатися з ним за адресою gmail: dralaba3000@gmail.com або whatsapp: +2349071995123

    ВідповістиВидалити

  Читаючи – мандруємо Європою 9 травня  Україна разом з країнами  Євросоюзу відзначає День Європи . Відзначення Дня Європи в нашій державі ...