четвер, 9 січня 2020 р.



Тобі, Україно, і перший мій подих,
і подих останній тобі

Україно! Ти моя молитва,
Ти моя розпука вікова…
Гримотить над світом юта битва
За твоє життя, твої права
                         В. Симоненко

        Василь Симоненко. Справжня совість України. Совість, що не знає згасання! Тонкому лірику й палкому патріотові України виповнилося б 85 років, та він – навічно 28-літній, так і не дізнається про це. У день його народження на абонементі центральної районної бібліотеки було проведено поетичні читання, на якому присутні «розмовляли» з Василем Симоненком його віршами.
        Проникливо звучали слова поета «Знов листа мені прислала мати», «Я воскрес, щоб із вами жити», «Де зараз ви, кати мого народу», «Ти знаєш, що ти людина?..»
Літературна спадщина Василя Симоненка: вірші, оповідання, байки, сатиричні епітафії, щоденникові записи були представлені на книжково-ілюстративній виставці «Вогонь душі і світло слова».







Немає коментарів:

Дописати коментар

  Читаючи – мандруємо Європою 9 травня  Україна разом з країнами  Євросоюзу відзначає День Європи . Відзначення Дня Європи в нашій державі ...