середу, 30 січня 2019 р.



                                          «Я в світі щиро працював,
                                         Я сіяв те, що Бог послав…»



«Станем, браття, в бій кровавий від Сяну до Дону
В ріднім краю панувати не дамо нікому;
Чорне море ще всміхнеться, дід Дніпро зрадіє,
Ще у нашій Україні доленька наспіє.»

                                                                  /П. Чубинський/


   
         
        
            До 180-річчя від  дня народження українського фольклориста, поета, автора слів Гімну України Павла Чубинського на юнацькому абонементі Кельменецької ЦРБ для молоді було проведено історичний портрет «Я в світі щиро працював. Я сіяв те, що Бог послав…». Бібліотекар А. Городецька познайомила учнів із сторінками біографії Павла Чубинського, його особистим внеском у розвиток українського фольклору та етнографії, з його піснею «Ще не вмерла Україна і слава, і воля», що стала державним гімном України, символом національної і державної величі. А також було розгорнуто книжково-ілюстративну виставку-портрет «Народжений Україною», на якій представлені книги, періодичні видання, фотоматеріали, які розповідають про життя та творчість видатної людини – Павла Платоновича Чубинського.     



  



       В Комарівському філіалі було проведено історичний альманах «Співець національного відродження»



Немає коментарів:

Дописати коментар

  З тобою роде мій орлиний, іду дорогами війни 8 травня, в День пам’яті та перемоги  над нацизмом   у Другій світовій війні, Україна і світ ...