пʼятницю, 1 квітня 2022 р.

                           Янгол неба з позивним 

«Привид Києва»!

Добірка віршів, присвячена пілоту-асу



Мамо, я закохалась💙💛

                Мамо, я закохалась! 💙

Справді, моя дитино?

Сьогодні йому  зізналась,

А він посміхнувсь, як дитина..

Мамо, він в небо злітає

І робить такі піруети!...

Кажуть, що навіть не знає,

Що пишуть про нього поети...

Вірять усі, що то Привид:

У хмарах живе і літає!

Мамо, Він б'є і не хибить,

Просто в мішень попадає...

Знаєш: він дуже відважний

І не боїться нікого...

Часом, бува, легковажний;

Я молюся Богу за нього!

Ти його бачила, доню?

Ні, але люблю безмежно!

Я йому серце в долоню

Складу й відішлю обережно...

Як же Він знати те буде,

Що то любовне послання?

Скажуть йому оте люди

Завтра із самого рання!

Мамо, я закохалась!

Нехай Він усього не знає.

Я  йому вранці зізналась,

Хоча Він високо літає...

                                       З любов'ю одна Бандерівка 💝


       *****


Мам, ви чули як мене прозвали?

Я тепер Привид, щоб ви знали.

Ну, людям краще видно збоку…

Лише вперед! Назад ні кроку!

Мам, бачили б ви, рідна, з неба,

Що вони коять! Та…не треба

Вам цього бачити і знати.

В вас хворе серце… Слухайтесь тата!

Мам, вони розтрощили “Мрію”!

Моліться за всіх, бо я не вмію…

Ви ж вірите, правда? Ми переможем!

В єднанні сила! Усі ми зможем!

Мам, бережіться… Я ж знову в небо!

Ну досить-досить… Не плач, не треба!

Я ж сокіл, мамо! Люблю літати!

Подумки з вами… Слухайтесь тата…

                                                      Юлія  Драган




Немає коментарів:

Дописати коментар

  З тобою роде мій орлиний, іду дорогами війни 8 травня, в День пам’яті та перемоги  над нацизмом   у Другій світовій війні, Україна і світ ...